Accueil > Bruxelles

Bruxelles

Un article publié relié à cette étiquette

Yaxin ZHANG

Harwood Levitt Consulting has given me excellent insight into the ‘Brussels Bubble’

At the Brussels Careers Fair co-organized by LSE Careers and Sciences Po Careers on March 23rd, 2018, Cyriel Pelletier – International Careers Manager – met an atypical recruiter, Yaxin ZHANG, Junior Consultant in Public Affairs at Harwood Levitt Consulting and...a third-year student from Le Havre Campus! Because of her strong interest in European affairs, Yaxin chose to do an internship in Brussels during her third year abroad! Discover her story!